η τεχνικη μυτη-τακουνι γινεται σε ολα τα αυτοκινητα που δεν εχουν ηλεκτρονικο γκαζι και σε ορισμενα με ηλεκτρονικο. Υπαρχει ηλεκτρονικο γκαζι που οταν αντιληφθει οτι πατιεται και φρενο παραλληλα κοβει τη πεταλουδα.
οσο για φρενο με το αριστερο.
Ειναι extreme sports για καθημερινη οδηγηση, και ισχυει και εκει το ιδιο με το ηλεκτρονικο γκαζι. Στη σχολη του Ari Vatanen σε μαθαινουν και απο αυτο. (i am not kidding)
akis308 ειναι μηδενικες οι φθορες σε αυτο που ειπα. Απλα δοκιμασε το. Υπομονη στην αρχη, και οταν το προπονησεις το σασμαν και ο κινητηρας θα σε αγαπησουν.
Θα βρω χρονο να ποσταρω σχετικα με την θεωρια πισω απο την τεχνικη.
την τεχνικη δεν την εχω βγαλει απο το μυαλο μου, ακομα και οταν οδηγας παπακι χρειαζεται.
http://www.everything2.com/index.pl?node=rev%20matching
και απο wikipedia, η αρχικη τεχνικη με το διπλο συμπλεκταρισμα
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_clutch