Ρε παιδιά καλό είναι να σταματήσουν οι αυθαίρετες κουβέντες. Ακούσατε τον ένα και είδατε τον άλλο. Για τα tsi συγκεκριμένα το πιο επικίνδυνο εξάρτημα τους , είναι το κλαπέτο που κάνει την μετάβαση απο τον κομπρέσορα στο τούρμπο. Είναι απίθανα μοτέρ και αξιοζήλευτα, αυτό είναι το γεγονός. Λέτε να ήτανε πατατούκες και να επέμεναν να τα φοράνε σε όλα τους τα μοντέλα? Πληρώνοντας βέβαια ο καταναλωτής - αγοραστής έναν σκασμό ευρώ? Μιλάμε τώρα οτι πέρα απο το γκόλφ η τεχνολογία έχει εφαρμοστεί και σε πιο συντηρητικές- οικογεγειακές-κυριλέ καρότσες όπως jetta και στο νέο suv tiguan. Επιπλέον η vw είναι αυστηρή και ρητή όσον αφορά τον τύπο βενζίνης 100 οκτανίων. Τι φταίνε τα μοτεράκια λοιπόν αμα κάθε απιθανούλης δεν σκέφτεται την ζημιά που προκαλεί βάζοντας τυχαίας προέλευσης και φτηνή 95άρα? Εγώ πάλι σε αντίθεση με όσα λέτε κατα καιρούς ξέρω gt golf που έχει κάνει 170.000 χλμ. Το πότε πρόλαβε μην ρωτάτε, πάντως το αμάξι πετάει.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spyros_45 : 05-11-07 στις 23:06.
|