Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Mark
Χωρίς πλάκα, κάτι είχε ακουστεί πως στα GT που και πού κάτι ξεκούμπωνε(σωληνάκι, δε θυμάμαι, τώρα..) και μετά το αμάξι ήταν σαν να έχανε και τους 2 υπερτροφοδότες, και πήγαινε πολύ χειρότερα ακόμα και από αυτό με τα 90 άλογα. Μετά το πηγαίνανε συνεργείο και το κουμπώνανε και οκ... Πάντως γενικά δε μου αρέσει η ιδέα να έχεις όλο αυτό το σύστημα που είναι κάτι πρόσθετο εξωτερικά στο μοτέρ... Αφήστε που κάνει και έναν ήχο όχι και τόσο εμπνευσμένο. Θυμάμαι που σε κάποιον μάλιστα κάτι πάθαινε και που και πού έκανε σαν diesel. Το πήγαινε ο άνθρωπος στο συνεργείο και δεν το έκανε και του λένε δε βλέπουμε τίποτα, και την άλλη μέρα τα ίδια. Συγνώμη που γίνομαι κουραστικός, αλλά θα το ξαναπώ : όταν μιλάμε για υψηλή τεχνολογία σε θέματα κινητήρα σαν τον Ιάπωνα δεν υπάρχει τίποτα, ή σχεδόν τίποτα (βλ. BMW....)
|
Ειχε ενα εργοστασιακο ελαττωμα στο σημειο που κουμπωνει ο σωληνας που τροφοδοτει το μοτερ με τον αερα υπο πιεση (απο την τουρμπινα και τον κομπρεσσορα) δεν ειχε αρκετο χειλος και στο σημειο αυτο να κουμπωσει ο σωληνας και με το που περναγαν καποιο σημειο πιεσης 2,2-2.3 bar πεταγε τον σωληνα με αποτελεσμα να ειναι και παλι ατμοσφαιρικο.Αυτο ηταν ενα θεμα το οποιο επισκευαστηκε,τωρα εχουν αλλα.

