Να σας πω την προσωπική μου άποψη. Πρώτα από όλα, είναι μια τεχνολογία εξαιρετικά πολύπλοκη. Όχι το τούρμπο ούτε ο κομπρέσορας, αλλά η συνδυασμένη λειτουργία και των 2. Αν ο κομπρέσορας δουλέψει πάνω από 3000 στροφές πάει, θα διαλυθεί, και για αυτό φροντίζει να τον βγάζει off όταν ανεβαίνουν οι στροφές ένας ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης. Αν αυτό κάτι πάθει τι γίνεται μετά; Εγώ θα εμπιστευόμουν ένα τέτοιο σύστημα μόνο αν ήταν φτιαγμένο από Ιάπωνες.... Έπειτα έχουν ακουστεί διάφορα ότι χαλάνε, και κυρίως για τα GT που με 170 άλογα είναι πιο πιεσμένα, αλλά πέρα από αυτό η ίδια η εταιρεία δείχνει να εξελίσσει πιο πολύ τελευταία τους απλούς turbo(1.8T 160 άλογα τι τον θέλει άμα έχει τον TSI 170

. Όμως κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να εντυπωσιαζόμαστε με το ότι είναι 1400 κυβικά και βγάζει τόσα άλογα. Αν δούμε την τιμή, ένα Golf με 140 άλογα με πλήρες εξοπλισμό βγαίνει 21.000 περίπου και με 122 άλογα γύρω στα 19500-20000. Όσο ένα Corolla 1.6 όταν έβγαινε. (Σίγουρα θα είναι πιο γρήγορα από το 1.6, αλλά πιθανώς αρκετός κόσμος να μη θέλει να πάρει τούρμπο και να έχει το κεφάλι του ήσυχο). Το GT όμως κοστίζει 24000, όσο ακριβώς και η TS όταν πρωτοβγήκε. Εγώ σίγουρα θα προτιμούσα την TS, και ας έχει μικρότερη ροπή, σίγουρα θα έχει άλλη χάρη να δουλέυεις το μοτέρ στις 8000+ στροφές.