Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #30  
Παλιά 31-10-07, 07:11
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων

1)στα αυτοκινητα μας
ολα τα εμβολα ειναι αλουμινενια χωρις να λυνεται η κορωνα του εμβολου
ολα τα μπλοκ ειναι απο μαντεμι(χυτοσιδηρος) μερικα εχουν και αλουμινενιο μπλοκ(πχ lada).
Πανο, οι 4Α κινητηρες εχουν μπλοκ απο χυτοσιδηρο, οι ZZ(VVT-I) εχουν αλουμινιο.
Τα εργοστασιακα πιστονια, τα πιο πολλα ειναι απο αλουμινιο(στα ατμοσφαιρικα)λογω βαρους και κοστους.Τα καλα after market ειναι απο σφυρηλατο ατσαλι, γιαυτο επικρατησε ο ορος "σφυρηλατα".Οι στροφαλοι ειναι απο ατσαλι, οχι σφυρηλατο(υπαρχουν after market) που ειναι μια διαδικασια κατασκευης που ανεβαζει το κοστος αλλα και την αντοχη.Επισης οι καλες μπιελες ειναι απο ατσαλι, σφυρηλατο οι after market.
Tωρα,αβυσσος η κατασκευη του καθε κινητηρα, που ακομα και τα ιδια υλικα να χρησιμοποιει ενας κατασκευαστης με ενα αλλο, παιζουν ρολλο οι διαφορες προσμιξεις που εχουν μεσα(μυστικο που δεν το μαθαινει κανενας),αλλα και η διαδικασια χυτευσης, το ψησιμο κ.α
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση