Πες τους πολύ απλά πως επισκεύτηκες ήδη πόσες φορές το συνεργείο και το πρόβλημα όχι μόνο δεν λύθηκε, αλλά σου έκαναν και ζημιές.
(αυτό με τα πράγματα μέσα στα καθίσματα είναι στάνταρ το είχαν κάνει και σε μένα.... )
Η λύση παίδες είναι μία γι'αυτά τα θέματα. Πριν δώσεις το car έχουν ένα χαρτί που σημειώνουν την εξωτερική του κατάσταση και καταγράφουν αναλυτικά τα χτυπήματα. Αν όταν γυρίσεις βρεις κάποιο extra είσαι καλυμμένος πως δεν υπήρχε πριν. Όσοι αφήνετε τα αυτοκίνητά σας απαιτήστε το!!
Καλό κουράγιο και φρόντισε να είσαι αρκετά αυστηρός και υπομονετικός με σαφή υπονοούμενα για δημοσιοποίηση του θέματος.
την ΤΟΥΟΤΑ την τσούζει το θέμα του after sales και δεν θέλει τέτοια γεγονότα να αμαυρώνουν την εικόνα της...
|