ο marmel ενοει οτι ενα φιλτροκουτι, ειναι κατασκευασμενο και μελετημενο απο τον κατασκευαστη οστε να ειναι συμβατο με το μοτερ που ειναι κουμπομενο και να λειτουργει στα μεγιστα νουμερα, που μπορει να αποδοσει ο καθε κινιτηρας ,ενα πανελ δεν θα σου αλαξει την σχεδιαση του φιλτροκουτιου απλος σε εργοστασιακους ρθθμους θα σου δοσει ποιο ελεφθερη αναπνοη, τορα αυτο που εχω παρατηρησει και γω και βαδηζω πανω στα λογια του marmel ειναι οτι με την χοανη οταν κινησε σε σταθερους ρυθμους και τσαρουχοσεις του γαζι για καποια δεφτερολεπτα νομιζεις οτι πατηναρει, σαν να μην περνει εντολη να ρουφηξει αμεσος και να σου δοσει αμεσα την κινηση στον τροχο ι εσθηση στιγμιεα ειναι σαν τα ιλεκτρογκαζα. τωρα, ενα πανελ εχει καποιους κοδικους για την καθε φορμα κουτιου οπος καθε κουτι αντιστειχει στο μοτερ του με τα αναλογα κιβικα(cc) poy σιμενει οτι το πανελ αφου αντιστοιχει με το κοδικο του στο καθε κουτι αντιστιχει και στα κυβικα και στο ποσο τραβαει αερα η μηχανη ,ασχετος αν ειναι ιδιο το υλικο, παιζει ρολο και η διαμετρο και πολλα ακομα και οι γραμεσ και το σχεδιο του κουτιου! μια χοανη ομως ειναι στανταρ τα μεγεθοι μικρι μεγαλη μεσεα!
|