Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
MR2 MK1 Aλλαγη moter
  #1  
Παλιά 25-10-07, 16:12
grash2 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 03-10-2007
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
grash2 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
MR2 MK1 Aλλαγη moter

Καλησπερα παιδες,

!!WALL OF TEXT!!

Δεν εχω corolla αλλα το site σας ειναι το μονο που μπορει να παρεχει πληροφοριες για 4age, καθοτι mr2 και corolla ειναι αυτοκινητα με κοινες ημερομηνιες και κινητηρες

Το Μr2 που εχω ειναι πρωτης γενιας μοντελο 85, 1600cc 4age μη καταλυτικο
ειναι απο τα λιγα στην Ελλαδα καθως ποτε δεν ηρθε επισημα,

22 χρονων και ακομα αντεχει δεν εχουν γινει μετατροπες,
το αμαξι εχει παει απο πατερα σε γιο και απο αδερφο σε αδερφο 3 χερια αλλαξε αυτα τα 22 χρονια και ολα τισ οικογενειας

Λοιπον, πλεον τον 4age τον βαρεθηκα, θελω κατι πιο γρηγορο και πιο ροπατο, η τελικη επιλογη κινητηρα θα κριθει α) απο το υπουργειο, θα βαλω μονο κινητηρα που μπορω να δηλωσω και β) απο το τελικο κοστος τισ μετατροπης

εχω διαφορες επιλογες
3SGTE 220-245hp
4AGE 20v BT 165hp
4AGE 20V SL 160hp
4AGZE 170hp(late type)
4AGZE TWINCHARGED 300-350hp

Ας τις παρουμε απο την αρχη,
δυο ειναι αυτοι που κυριαρχουν στο μυαλο μου
ο 3sgte και 4agze αυτο γιατι το MR2 ειναι κεντρομηχανο και χρειαζεται ροπη για να γινει παιχνιδιαρικο(λογο βαρους κινητηρα και πλαισιου στις πισω ροδες), καθως και ροπη απο χαμηλα

Οι 20βαλβιδοι ενω κερδιζουν τεχνολογικα καθως επισης λογο του οτι ειναι natural aspirated χανουν ομως σε ροπη και οι χρησιμες στροφες ειναι μονο απο 5400-7800(SL) 8400(BT) δεν τους εχω αποκλεισει τελειως βεβαια, ακομα στα χαρτια ειναι το σχεδιο

Χρειαζομαι της γνωσεις σας, ο 3SGTE μπορει να δηλωθει? ειναι περιπλοκο το θεμα καθως στο υπουργειο πιθανων να μην εχουν MR2 του 85 και φοβαμαι οτι θα με τραβηξουν παρα πολυ

ο 4AGZE και 4AGE 20v απο οτι διαβασα, ισως να μην χρειαζονται καν δηλωμα( σιγουρα ο 4AGE 20v καθως εχει τον ιδιο κωδικο) μπορειτε ομως να το επιβεβαιωσετε?

Αναλογα με το τι μπορω να δηλωσω αυτο θα βαλω
Απάντηση με παράθεση