Εδώ επιτρέψτε μου να κάνω μία μικρή παρέμβαση...
Εχω την τύχη εδώ και 7 μήνες να οδηγό ένα απο τα γερμανοαμερικάνικα αυτοκίνητα που ειδικά εδώ στην αμερική έχει αφήσει το όνομα του στην ιστορία με τις διάφορες θρυλικές εκδώσεις όπως το μοτέρ 4.0 ή 5.0
Θα μιλήσω απο την εμπειρία μου λοιπόν...
Μιλάμε για μεγάλες μιχανές που ως επι το πλείστον δεν έχουν και πάρα πολύ μεγάλη αντοχή αλλά σχετικά αξιόπιστες. Σε καμία περίπτοση δεν συγκρίνωντε με τα αντίστοιχα Ιαπονέζικα ούτε σε αξιοπιστία αλλα ούτε και σε επιδώσεις.
Ό βασικός κατα την γνώμη μου λόγος που δεν βγάζουν μεγάλες ιπποδυνάμεις είναι οτι είναι αργόστροφα και με πολύ χαμηλούς κόφτες Αλλά λόγω όγκου δεν μασάνε ουτε σε ανηφόρες ουτε αν είναι πολύ φορτωμένα και με σχετικά σεβαστή ροπή.
Φυσικά ένα ακόμα μειονέκτημα είναι η τρομερή σε σχέση με τα αντίστοιχα ιαπονέζικα κατανάλωση τους. τώρα θα μου πεις "μπρός τα κάλοι τι είναι ο πόνος" πάντως είναι ενας παράγοντας και αυτός...
Εγώ προσωπικά εμπιστευόμουν και εμπιστεύομαι την τεχνολογία του Ιάπωνα.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|