Θα μου επιτρέψεις να πώ ότι μάλλον τα μπερδεψες λίγο...... και εξηγούμαι.
Η Αμερική είναι μια αγορά στην οποία κυριαρχεί το κυβικό έναντι της ιπποδύναμης, για αυτό και βλέπεις 3-4-5000 κυβικά αυτοκίνητα με 200 άλογα λ.χ. Αντίθετα στην Ευρώπη, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο...... δλδ, πολλά άλογα, λιγότερα κυβικά. Για αυτό και οι ευρωπαίοι κατασκευαστές, το γυρίσανε στο τούρμπο πιστεύω..... παραμεινανε στα 1.4-1.6-.18 άντε και 2.0κ.κ. και ανεβάσανε της ιπποδυνάμεις.
Οσο αφορά το tuning, σαφώς και ο παράδεισος του tuning είναι η Ιαπωνία! Ολα τα όργια εκεί γίνονται! Για αυτό και οι ιάπωνες δεν έχουνε ανάγκη(?!?!?) να εξάγουνε τα θηρία τους. Θα μου πείς, δεν θέλουνε να πουλήσουνε περισσότερα? Ελα μου ντε!
Οι Γερμανοί απο την άλλη, δίνουνε όσο περισσότερα άλογα στην προσπάθεια να πουλήσουνε περισσότερα, παρόλο που θα έλεγα ότι δεν δείχνουνε τα νούμερα να επικροτούνε αυτήν την κίνηση, βγάζοντας την ΤΟΥΟΤΑ νούμερο 1 σε πωλήσεις ανά τον κόσμο.
Αντίθετα με όσα λές, θα έλεγα οτι οι ιάπωνες είναι εκείνοι που προσφέρουνε ενα αυτοκίνητο πολλών επιπέδων και όχι μόνο ταχύτητας, για αυτό και η ποιότητα είναι πολύ καλή σε σχέση με τα Ευρωπαικά. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που δεν έχουμε SuperCars των ιαπώνων στην Ευρώπη.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|