Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Ο " κακός χαμός" ε?
Αμερόληπτεεεε !!! 
|
Ε μα τι είναι όταν σου βγάζουνε 15.000 μοτέρ γιατο ίδιο αυτοκίνητο? χεχεχεχε
Οσο αφορά αυτό που λές alex, ναι έτσι είναι...
Μια λεπτομέρεια όμως... τα Audi, VW, Scoda και Seat, στο οποία παρατηρείται αυτός ο χαμός, είναι όλα του ίδιου γκρούπ! αρα λοιπόν, είναι η τακτική τους τέτοια, να τρελλάνουνε την αγορά έτσι. Και κάθε λίγο βγάζουνε το ίδιο μοτέρ με άλλη χαρτογράφηση, και λένε ότι πλέον το δίνουνε με άλλο μοτέρ.
Οπως επίσης, εάν προσέξεις σε κάθε εταιρεία, ανάλογα την εμβέλειά της, έχει βγάλει ή όχι το θηρίο της..... η Scoda, έφτασε μέχρι το Octavia RS, η Seat μέχρι το Cupra..... στην Audi το πήγανε μέχρι το S3....... και στην VW το πήγανε μέχρι το R32 (και επίκειται και R40). Οι ιάπωνες, και ειδκότερα η TOYOTA ενώ έχει αποδείξει ότι μπορεί εύκολα να βγάλει δυνατά μοτέρ με την Lexus, δεν δίνει τα ίδια μοτέρ στο δικό της brand. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι δεν μπαινει, και πιθανόν να μην μπεί ποτέ (το απευχομαι) στην λογική το γερμανών, να βγάλει θηρία αυτοκίνητα στο όνομα TOYOTA.
Επίσης, κρίνοντας απο το Blade, είναι πασιφανές, ότι όποτε θέλει, βγάζει δυνατά μοτέρ (παραμένωντας πιστή στην ατμόσφαιρα βέβαια). Ισως πραγματικά να έπρεπε να αλλάξει αυτήν την πολιτική.... ή ίσως να μετέτρεπε την Subaru σε κάτι τέτοιο.... όμως ακόμα και την τελευταία την μετέτρεψε σε μια ΤΟΥΟΤΑ ουσιαστικά, βγάζωντας τα δυνατά μοτέρ και απο εκεί, και προκρίνοντας και εκεί τα ατμοσφαιρικά μοτέρ. Βέβαια πάλι καλά που θα βγάλει τουλάχιστον το WRX και το WRX STi τουρμπάτα..... γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε λόγος να συνεχίζει να την λέει Subaru... ας την ενσωμάτωνε στην ΤΟΥΟΤΑ. Αρα λοιπόν, είναι πασιφανές, ότι δεν προσανατολίζονται στην έκδοση SuperCars όπως τουλάχιστον στην Ευρώπη τα εννούμε.