Θέμα: SuperCars
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 12-10-07, 12:33
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 316
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λοιποοοον,
Εχουμε και λέμε.
Όταν ξεκινησε ο χορος των αλογων στην ευρωπη οι Ιαπωνες δεν ξεραν τι ειναι πιστόνι.
Ξεκινησε ενας πολεμος μεταξι Ιταλιας και Γερμανιας και συνέχια ανεβάζαν τα κυβικα τους για να παράγουν οσο το δυνατο περισσότερη δυναμη.
Αυτο ηρθε να το σταματησει το Fiat ITALA το οποιο ηταν 15000 κυβικά αλλα ειχε κατι πιστονια σαν κατσαρολες με αποτελεσμα να παθαινει ζημιες απο τις δονησεις. Εκει κατάλαβαν πως πρεπει να βρουν αλλους τροπους να ανεβάσουν αλογα και ο μονος τροπος ηταν να βαλουν περισσοτερο αερα στο χωρο καυσης . Ετσι με τη βοηθεια κομπρεσσορα αρχισαν να παιρνουν άλογα μειωνοντας τα κυβικά. Εκει καπου ηρθε η BMW με τον θρυλικο Μ1 κινητηρα και εφαρμοσε το Turbo. Με λιγα σχετικα κυβικά κατάφερε και πηρε πολλους αγώνες.Η χρηση TURBO ειχε γινει πολυ διαδεδομένη με αποτέλεσμα να αρχισουν να φτιαχνουν και αμάξια παραγωγης με τουρμπινες και πολλα κυβικά (τα λεγομενα supercars).. Παραλληλα οι Ιάπωνες ειχαν αρχισει να εξελισουν κινητηρες αλλά ηταν πολυ πισω απο τους Ευρωπαιους.
Πολύ αργοτερα και εχοντας την τεχνογνωσια πάνω στις μηχανές (YAMAHA, HONDA κτλ) θελησαν να μπουν στο παιχνιδι της αγοράς εξελίσοντας κινητηρες αξιόπιστους που να αντέχουν πολλά χιλιομετρα με σχετικα μικρο κοστος και πιο σπορ μεταβλιτου χρονισμου και βυθισης των βαλβιδων δημιουργοντας ετσι δυνατους κινητηρες με λιγα κυβικά και πολυ αξιοπιστους.(HONDA Vtec, TOYOTA LEVIN 20V κ.α.).Όντως ετσι μπηκαν στην Ευρωπαικη αγορα και αρχισαν να πουλαν σαν τρελλοι. Απο εκει και περα καναν μεγάλα βηματα οσο αφορα στησιμο, ποιοτητα υλικών (Φυσικα οχι σαν τα Γερμανικά)
και κινητηρες΄λιγων κυβικών και πολλών αλόγων.

Έχοντας υπ'οψιν τα παραπάνω δεν ειναι δυνατό να μπουν ξαφνικά στα χωράφια των Supercars και απο οτι φαινεται δεν το εχουν και ανάγκη.
Άλλο πραμα η Ευρωπαικη σχολή και άλλο η Ιαπωνεζικη
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση