Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Τα xenon kits που κυκλοφορούν -στη συντριπτική τους πλειοψηφία- ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ τη σχεδίαση του κατόπτρου του φαναριού, με αποτέλεσμα να φωτίζουν όπου και όπως τύχει, απλά και μόνο λόγω της διαφορετικής κατασκευής και του διαφορετικού μήκους του τόξου εκκένωσης σε σχέση με το νήμα πυράκτωσης.
Η προσπάθεια διόρθωσης της ασυμβατότητας αυτής μέσω του χαμηλώματος του φαναριού από το εσωτερικό περιστρεφόμενο ρυθμιστικό είναι σαν να χρησιμοποιούμε ασπιρίνη για τη θεραπεία του καρκίνου.
Μπορεί κάποιοι να διαφωνήσουν μαζί μου, αλλά αν κάποιος έχει σχέση με οπτική και εικόνα των λυχνιών πυράκτωσης και xenon, θα αντιληφθεί αμέσως αυτά που γράφω.
Για το λόγο που ανέφερα παραπάνω είμαι και αντίθετος στην τοποθέτηση xenon kit σε μη μελετημένα φωτιστικά σώματα, και γι' αυτό δεν πρόκειται να προχωρήσω σε τέτοια κίνηση.
Επίσης, θα παρακαλούσα και όσους σκέφτονται να το κάνουν να μην προχωρήσουν, σκεπτόμενοι την ασφάλεια και το δικαίωμα στην άνεση των αντιθέτως ερχόμενων οδηγών.
Πάνος.
|
Εισαι σωστός και θα ήθελα ακομα να σημειωσω οτι αν δεν αγοράσεται κιτ με καλή και ποιοτική λαμπα μπορει να χτυπατε στα ματια.Εγώ δεν εχω πάρει και το ποιο φτηνό κιτ που υπήρχε αλλα απ οτι το εχω συζητήσει τα φτηνα κιτ δυστυχώς στην ποιοτιτα και η θεση της λαμπας ειναι...αλλόυ και οχι εκει που πραγματικά χρειαζεται το κατοπτρο την φωτεινή πηγή (ποιο μπροστά ή ποιό πισω και εχουμε τα αποτελέσματα που εχουμε.Να τυφλώνουν τους οδηγόυς