Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Τα xenon kits που κυκλοφορούν -στη συντριπτική τους πλειοψηφία- ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ τη σχεδίαση του κατόπτρου του φαναριού, με αποτέλεσμα να φωτίζουν όπου και όπως τύχει, απλά και μόνο λόγω της διαφορετικής κατασκευής και του διαφορετικού μήκους του τόξου εκκένωσης σε σχέση με το νήμα πυράκτωσης.
Η προσπάθεια διόρθωσης της ασυμβατότητας αυτής μέσω του χαμηλώματος του φαναριού από το εσωτερικό περιστρεφόμενο ρυθμιστικό είναι σαν να χρησιμοποιούμε ασπιρίνη για τη θεραπεία του καρκίνου.
Μπορεί κάποιοι να διαφωνήσουν μαζί μου, αλλά αν κάποιος έχει σχέση με οπτική και εικόνα των λυχνιών πυράκτωσης και xenon, θα αντιληφθεί αμέσως αυτά που γράφω.
Για το λόγο που ανέφερα παραπάνω είμαι και αντίθετος στην τοποθέτηση xenon kit σε μη μελετημένα φωτιστικά σώματα, και γι' αυτό δεν πρόκειται να προχωρήσω σε τέτοια κίνηση.
Επίσης, θα παρακαλούσα και όσους σκέφτονται να το κάνουν να μην προχωρήσουν, σκεπτόμενοι την ασφάλεια και το δικαίωμα στην άνεση των αντιθέτως ερχόμενων οδηγών.
Πάνος.
|
Πολύ σωστός και μιας και έχω ασχοληθεί με φωτισμό (μουσείων κ κτιρίων γενικά σε ερευνητικό επίπεδο) καταλαβαίνω αυτό που λες και θεωρητικά και πρακτικά έχω δει το ότέλεσμα αυτού.
Από εκεί κ πέρα έχω δει μη μελετημένα φανάρια παλαιότερων μοντέλων να φωτίζουν πολύ καλά μη ενοχλώντας τους απέναντι, αλλά και φανάρια σύγχρονων, πανάκριβων και απόλυτα μελετημένων σε τέτοια θέματα αυτοκινήτων να παρεμποδίζουν την οπτική των απέναντι περισσότερο και από τους προβολείς.
Γι' αυτό το λόγο ρώτησα τι ακριβώς γίνεται με τα φανάρια της Ε12 συγκεκριμένα, μιας κ θα τοποθετήσω φώτα xenon σύντομα....