Επίσης να προσθέσω πως το ανθρώπινο μάτι είναι πιο ευαίσθητο στις χαμηλές θερμοκρασίες φωτός (δηαλδή τα πιο θερμά χρώματα...κίτρινο, κόκκινο , παρά στα ψυχρά...μπλε, μωβ).
Οπότε όταν έχουμε μια λάμπα πυρακτώσεως(πχ στα 3200K) με μια Α ένταση και μία xenon (πχ στα 8000Κ) με την ίδια Α ένταση, θα καταλαβαίνουμε πιο φωτεινή την πυρακτώσεως...
Γι αυτό και τα xenon έχουν μεγαλύτερη ένταση....
Πάντως με τις εντάσεις που έχουν τα xenon νομίζω θα υπάρχει τεράστια διαφορά από τις απλές...
Υ.Γ. Παιδιά, να ρωτήσω κάτι που μου έκανε εντύπωση...οδήγησα προχθές ένα αυτοκίνητο με εργοστασιακά xenon...δυνατό φως αλλά μου έκανε εντύπωση πως έριχνε πολύ χαμηλά και πως η δέσμη του φωτός κοβόταν απότομα, δηλαδή δεν είχε το "σβήσιμο" που έχουν τα απλά.
Μπροστά έβλεπες σε μια μικρή απόσταση πολύ φως και από εκεί κ πέρα το απόλυτο σκοτάδι...αυτό με ενοχλούσε πολύ σε δρόμο με στροφές και χωρίς φωτισμό. Όλα τα xenon έτσι είναι? Ή μήπως έχει γίνει κάτι λάθος στη συγκεκριμένη περίπτωση?
|