Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #24  
Παλιά 08-10-07, 13:12
papadodi Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: Ε12 f/l 1.4
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
papadodi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
1.Σε καθε, μα καθε, περιπτωση φρεναρισματος στην ασφαλτο με ταχυτητα πανω απο 20-30 χλμ το abs μειωνει την αποσταση φρεναρισματος
2.Την αυξανει μονο στο χωμα, αμμο και στο απατητο χιονι οπου οταν φρεναρεις και δεν εχεις abs οι τροχοι μπλοκαρουν και μαζευουν μπροστα τους πχ χωμα το οποιο λειτουργει σαν σφηνα και δημιουργει εξτρα κοντρα
3.Υπαρχουν καλορυθμισμενα και κακορυθμισμενα abs που βοηθουν καλα και κακα φρενα σε καλοστημενα και κακοστημενα αυτοκινηνητα με καλα και κακα λαστιχα κτλ κτλ..(στο εντελως μαμα Ε12 μου τα εχω κανει πανω μου αρκετες φορες, ενω στο 9-3 aero του πατερα μου δεν χανεις την αυτοπεπειθηση σου οταν φρεναρεις για κανεναν λογο).
4.Φανταζομαι οτι ειναι δυσκολο για καποιον που ειναι το πρωτο του αυτοκινητο με abs να συνηθισει να φρεναρει με αυτο, να βαζει δηλ συνεχεια ολη του την δυναμη στο ποδι του και να μην τρομπαρει το πενταλ.
5.Δεν θεωρω τυχαιο πως ολα τα καινουργια αυτοκινητα,εκτος απο lada και το αλλο το κινεζικο, εχουν ολα στις βασικες εκδοσεις τους abs αλλα οχι πχ ηλ.παραθυρα
Απάντηση με παράθεση