Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 07-10-07, 18:36
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Οταν τρεχει υγρα πισω η εξατμιση, τι σημαινει, γιατι συμβαινει?
Αυτό που ρωτάς συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο;
Αν ναι, η συγκέντρωση νερού στην εξάτμιση και η απορροή του από τη σωλήνα του σιγαστήρα (τελικού) οφείλεται στο γεγονός ότι τα καυσαέρια έχουν αρκετά υψηλή θερμοκρασία και περιέχουν νερό (Η2Ο) ως παράγωγο καύσης (το είχαμε κάνει στη Χημεία στο λύκειο).
Όταν, όμως, το αυτοκίνητο είναι κρύο -άρα και τα μεταλλικά μέρη του είναι κρύα- τότε τα καυσαέρια (που περιέχουν και το νερό που είπαμε προηγουμένως με τη μορφή υδρατμών) που οδεύουν μέσα στην εξάτμιση -η οποία είναι κρύα- υφίστανται ταχύτατη μείωση της θερμοκρασίας τους, με αποτέλεσμα η περιεχόμενη υγρασία να υγροποιείται και να αποβάλλεται με τη μορφή νερού από την εξάτμιση.
Είναι, βεβαίως, προφανές πως αυτό το αποβαλλόμενο "νερό", κάθε άλλο παρά καθαρό είναι! Περιέχει χίλια-μύρια-όσα κατάλοιπα από την καύση, τα οποία είναι από οξειδωτικά μέχρι και τοξικά!
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση