οικονομια κ αυξηση ιπποδυναμης συμβαδιζει εφοσον υπαρχει κ το καταλληλο ποδι στο γκαζι....μπορω να κανω πιο οικονομικη οδηγηση με ενα 1.6 σε ταξιδι απο ενα 1.3 διοτι στα 160-170 σε μια ανηφορα δε θα το ζοριζω το 1.6 οπως θα ζοριζα το 1.3 για να κρατησει τα χιλιομετρα....κανω λαθος???Ετσι λοιπον οταν σου στελνει το καυσιμο πιο σωστα ιοντισμενο στη μπεκιερα γινεται καλυτερη καυση με λιγοτερες απωλειες κ καλυτερο αποτελεσμα....κανω λαθος???
Ξαναλεω ομως οτι ολα αυτα ειναι απειροελαχιστα κ δεν τα καταλαβαινεις απτη μια στιγμη στην αλλη κανοντας μια βολτα το τετραγωνο....
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|