Απο τεχνολογικης αποψης τωρα στην εμπροσθια αναρτηση φερει συνδυασμο γονατου με διπλα ψαλιδια και πισω εχει ανεξαρτητη αναρτηση με ραβδο εξισοροπησης(ζυγαρια).Οσον αναφορα τον κινητηρα ειναι 1595 κιβικα εκατοστα με βαθμο συμπιεσης 10.2¨/1.Αποδιδει 160 αλογα στις 7600στρ,και 151Nm ροπη στις 8200(κοφτες στις 8600

).Επισης εχει εργοστασιακα χρωμιωμενα χιτωνια για μειωση των τριβων ,στο κατω μερος του κορμου του κινητηρα (εσωτερικα)υπαρχουν μπεκ λαδιου που ψεκαζουν λαδι στο κατω μερος του εμβολου για την καλυτερη του ψυξη.Οσον αφορα το συστημα vti μεταβαλει τον χρονισμο στις 5500στροφες ο μηχανισμος αυτος αποτελειται μια βαλβιδα μπαιμπας λαδιου ελενχομενη απο τον εγκεφαλο.και μια διαταξη απο ζυγοθρα η αλλιως κοκορακια κατω απο τους εκκεντροφορους δηλαδη για καθε κυλινδρο που αντιστοιχουν δυο βαλβιδες εξαγωγης και δυο εισαγωγης στις βαλβιδες της εισαγωγης υπαρχουν τρια κοκορακια και αντιστιχα στον εκκεντροφορο εισαγωγης τρια λοβια(αμυγδαλα).Ετσι οταν η βαλβιδα μπαιμπας ανοιξει η πιεση λαδιου ωθει καποια πειρακια που με την σειρα τους κλειδωνουν τα κοκορακια των βαλβιδων ετσι με ενα μονο κοκορακι που αντιστιχει στο τριτο εκκεντρο του εκεντροφορου το οποιο εχει μεγαλυτερο βυθισμα και διαρκεια ανοιγουν και οι δυο βαλβιδες εισαγωγης.Α και μην ξεχασω ο κινητηρας εχει κυλινδροκεφαλη και μπλοκ απο αλουμινιο .
Αυτα απο εμενα για την τεχνολογια του honda ελπιζω να μην σας μπερδεψα και σας κουρασα ....παντα φιλικα συντομα και φωτο του αυτοκινητου
