V με χίλια....στρίβει, φρενάρει και γενικά ελέγχεται το αμάξι καλύτερα...τα H με το πρώτο στρίψιμο στριγγλιζουν...δεν έχουν άλλα περιθώρια....
Εγώ το ξαναλέω...και με W που έχω διαφορά στο ζέσταμα δεν έχω δει...μια χαρά κρατάνε από νωρις...τα περί ζεστάματος είναι καθαρά θεωρία και για πολύ οριακές καταστάσεις...
Και άντε να δεχτώ πως τα V θα ζεσταίνονται λίγο πιο αργά από τα H (που κ πάλι λέω γνώμη μου είναι πως δεν ισχύει) δεν υπάρχει η υπομονή να τα πατήσεις 1 χιλιόμετρο να ζεσταθούν? Θέλεις να το χώνεις τέρμα στην πρώτη στροφή? Μάλλον όχι....αλλά τη μία φορά που θα χρειαστεί να πατήσει κ να φρενάρει πχ οριακά το V θα το κάνει ενώ το Η πολύ πιο δύσκολα....
Αυτή είναι η γνώμη μου...ο καθένας το βλέπει από τη δική του οπτική...
|