Ετσι ετσι...... πεστα γιατι βλεπω οτι αρχιζουν τα οργανα παλι.Το εχω πει κ θα το ξαναπω.Τα μοτερ που συζηταμε εδω ειναι αλλα νταλον! Εχετε καταλαβει οτι το ενα μοτερ ειναι νορμαλ κ το αλλο σπορ? Γιατι συγκρινεται ανομοια πραματα? Τι κ αν το ενα εχει 19 κιλα ροπη κ το αλλο 16? Σε ανηφορα με κλιση 30 μοιρες θα βαλετε κοντρα? Σε ευθεια θα πατε κ εκει πιο πολυ ρολο παιζει η ιπποδυναμη κ το φασμα στο οποιο δουλευει το μοτερ.Το ενα εχει 120-130 αλογα μεχρι τις 6000-6500 κ το αλλο 150 στις 7500.Το ενα εχει μακρυ σαζμαν για τελικη κ οικονομια κ το αλλο κοντο για κυνηγημα! Βαλτε μυαλο κ σκεφτητε προτου γραψετε! Κ κατι αλλο. Η κοντρα στην Ελλαδα παντα ηταν ανεξαρτητη.Δεν ειπαρχουν φραγμοι κ ορια! Σε καθημερινη βαση ολοι κοντραριζομαστε απο φαναρι σε φαναρι! Αν τωρα το πας ενα επιπεδο πιο πανω κ κανονησεις κοντρα τοτε πας στο τετρακοσαρι η αλλιως απο φαναρι εως διαζωμα! Οι μεγαλυτερες αποστασεις ειναι για πιο δυνατα αυτοκινητα που θελουν ρολαριστα να ανοιξουν για να μην σπινιαρουν τζαμπα κ βερεσε.Ξεκολατε κ σκεφτητε πριν γραψετε.Κ γω υπερασπιζομαι το τουτου μου αλλα δεν ξεφευγω κ απο την πραγματικοτητα!Καποια πραματα ειναι ηλιου φαηνοτερα!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
|