Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 18-09-07, 22:23
papadodi Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: Ε12 f/l 1.4
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 252
papadodi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αλλαξα επιτελους τα κλασμενα μαμα αμορτισερ (40% αποδοση τα πισω) με kayaba excel-g στα ιδια ελατηρια. Σαφως λιγοτερες κλισεις, λιγοτερες κινησεις στα πολλα και καθολου σφαλιαρες μετα απο υπερστροφη(με τελειωμενα λαστιχα), με αστειο κοστος στην ανεση. Αυτο που με τρελανε ηταν η τιμη της αντιπροσωπειας αν μου αλλαζαν τα πισω στην εγγυηση και εβαζα εγω τα μπροστινα, μιλαμε παντα για τα μαμα. 300 ευρω!!!! Ελεος!! 113 το ενα + εργασια και ολα αυτα για απλα αμορτισερ λαδιου που τα φτυνουν απο τα 25000 χλμ, οταν τα kayaba παιζουν τα 4 τοποθετημενα απο 300-350. Ακομη πεταχτηκαν τα τελειωμενα dunlop και φορεθηκαν τα πολυ καλα, ειδικα στο βρεγμενο continental premium contact 2
Απάντηση με παράθεση