Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #25  
Παλιά 05-09-07, 01:42
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 415
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τόλη, καταρχήν μην αρπάζεσαι και μην πορώνεσαι! Συζήτηση κάνουμε ήρεμη. Το βιβλιαράκι της ΤΟΥΟΤΑ φυσικά κ δεν είναι γραμμένο για κάθε χώρα χωριστά. Απλά σου δίνει μια γενική εικόνα και σου προτείνει ένα λάδι που κάνει για όλα τα κλίματα και διάφορους τρόπους οδήγησης. Π.χ. σε μένα λέει το 5-30 κατάλληλο για -29 έως και 38+++! Το 10-30 για -18 έως 38++ , το 15-40 για -12 έως 38+++.

Εγώ βάζοντας 5-40 δηλαδη θεωρητικά πιο χοντρό λάδι, λογικά πετυχάινω καλύτερη προστασία και σε υψηλές θερμοκρασίες. Πρόσεξε όμως....για τα ίδια ακριβώς λάδια με τα ίδια ιξώδη, οι επιτρεπόμενες θερμοκρασίες είναι εντελώς διαφορετικές για μια TS. Δηλαδή αν βάλουμε το ίδιο λάδι σε μια 16αρα Ε12 και σε μια TS δεν θα λειτουργησουν το ίδιο. Αναφέρω ένα παρ'αδειγμα.

Το 5-30 λάδι στον 3zz-fe το δίνει από -29 έως 38+++ ενώ στον 2zz-fe το δίνει από -29 έως μόνο 10!! οπότε καταλαβαίνεις τι θέλω να πω...το βιβλιαράκι δεν αναφέρεται σε χώρες αλλά σε απόλυτες θερμοκρασίες που ισχύουν παντού!

Φίλε DD...εγώ όπως και πολλά παιδιά εδώ χρησιμοποιώ 5-40. Αυτή τη στιγμή εγώ έχω castrol, πάντα full συνθετικό. Θα πάω σε motul 8100 5-40 και μάλλον θα μείνω σταθερός εκεί.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dRiveR7 : 05-09-07 στις 02:39.
Απάντηση με παράθεση