Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #35  
Παλιά 31-08-07, 01:31
george4agelu Offline:
 
Εγγραφή: 12-02-2004
Περιοχή: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 298
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 291
george4agelu είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομίζω ρε συ Κυριάκο ότι τα παιδιά ψάχνουν για REAR UPPER, και όχι
Προσέξτε τι θα παραγγείλετε!
Ο Μιχάλης έχει δικιο. Νομίζω ότι υπάρχει μια σύγχυση. η lower είναι κάτω από τον κορμό μεταξύ των οπίσθιων αξόνων και μια ενδεικτική τιμή της είναι 44 δολλάρια (δείτε ένα site ενδεικτικά http://www.krazykustomzonline.com/88...-megan-racing-rear-lower-tie-bar-p-18051.html). Η προσφορά της είναι πολύ μικρή και αν το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο πιθανό και να έχεις πρόβλημα σε περίπτωση που ακουμπήσεις. Η UPPER μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο και είναι τελείως διαφορετική η λειτουργία της. Η lower θέλει προσοχή γιατί μπορεί να σου στραβώσει τα πάντα πίσω και πρέπει να είναι μελετημένη κατασκευή. Τέτοια μπάρα φοράω στο αυτοκίνητο της NEUSPEED που θεωρείται από τις καλύτερες εταιρείες κατασκευής σε Lower Tie-Bar και είναι διαιρούμενη σε πρίπτωση που δεχτεί μεγάλη πίεση για να προφυλάξει την ανάρτηση. Aναφέρει στο εγχειρίδιο της ότι

the tie-bar eliminates the flexing in the lower rear sub frame to improve stability and handling. By bridging the control arm sheet metal, it strengthens the suspension at a weak point and completes the suspension system. These bars are made from either 6061 T-6 aluminum or heavy-wall steel tubing

το παλικάρι που έκανε το post μάλλον μιλάει για αυτή μέσα στο αυτοκίνητο.

Ελπίζω να διαφώτησα.
__________________
don't drive faster than your angel can fly

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη george4agelu : 31-08-07 στις 01:46.
Απάντηση με παράθεση