Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #93  
Παλιά 30-08-07, 01:30
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 547
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Mike_G Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούνε τα εναέρια μέσα να κάνουν ρίψεις το βράδυ. Τα αεροπλάνα έχουν την δυνατότητα αλλά οι πιλότοι δεν έχουν εκπαιδευτεί για κάτι τέτοιο ήταν η απάντηση που έλαβα.

Καλα τωρα με εκανες και γελασα! Συγνωμη για το υφος αλλα δεν μπορω να βλεπω αηδιες. Δεν ξερω ποις ηταν αυτος που σου ειπε οτι πετανε τα ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ αεροσκαφη το βραδυ και οτι δεν ειναι εκπαιδειυμενοι οι πιλοτοι μας αλλα ηταν πολυ μεγαλη πατατα -για να μην πω τιποτα χειροτερο. Τα ΜΟΝΑ αεροσκαφη που μπορουν να πραγματοποιουν εναεριες πτησεις τη νυχτα ειναι ΤΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ. Στειλε εσυ τωρα μαχητικο να σβησει φωτια.
Α! Παραλιγο να το ξεχασω. Ποιος ειπε οτι οι πιλοτοι μας ειναι ανεκπαιδευτοι? Μαθε λοιπον οτι σε ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ επιπεδο οι Ελληνες πιλοτοι ειναι δευτεροι σε εμπειρια, εκπαιδευση και οτι κανουν πραγματα που αλλοι ουτε στα πιο παλαβα τους ονειρα δεν θα τολμουσαν, αρα ειναι ριψοκινδυνοι (βλεπε "πεταω 5-6 μετρα πανω απο τις φλογες"). Πρωτη ειναι η RAF (δεν ειμαι σιγουρος οτι γραφεται ετσι) δηλαδη η βρετανικη πολεμικη αεροπορια. Αυτο που δεχομαι για τα εναερια μεσα πυροσβεσης -και κυριως για τα canadair- ειναι οτι επρεπε ΗΔΗ να χαν αποσυρθει και να κοσμουν την αιθουσα του Πολεμικου Μουσειου.
Απάντηση με παράθεση