Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 20-08-07, 17:32
nasos4age Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 22-11-2004
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
nasos4age είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαρισώ παιδια για την πληροφόρηση και το ενδιαφέρον.
GEO! -> Έχεις δίκιο, αυτό είναι το αυτοκίνητο (με λίγο LIFTING..)
endurasKE-30 -> Έιμαι σίγουρος οτι υπάρχουν πολλοί που έχουν ασχοληθεί με την 90αρα, αλλα εγω δεν γνώριζα κανέναν (ειδικα το 2003 που έκανα την μεταρτοπή), και απο κάπου έπρεπε να αρχίσω. Και το corolla club είναι οτι καλύτερο απο οτι φαίνεται. Σε ευχαριστώ.
Fanis -> ΟΚ, σε ευχαριστώ θα μιλήσουμε.

Το όλο θέμα με εμένα έχει ως εξής: Μετά απο 400.000χλμ που έχει το αυτοκίνητο (σαν σασί) και 200.000 (σαν μοτέρ) είμαι στην σκέψη να φτιάξω έναι καινούριο αυτοκινητάκι, μια 11αρα με 20V ή gze. Οχι οτι τα παραπάνω νούμερα σημαίνουν κάτι για μια corolla. Το αυτοκίνητο δεν έχει κάνει "κιχ" (και το λέω με κάθε ειλικρίνεια) και δίχνει να έχει αρκετά ψωμια ακόμα. Απλά, εντάξει, το οδηγώ 15 χρόνια..

Σαν οδηγός, απολαμβάνω το γκάζι και το τιμόνι σε όλο το φάσμα στροφών (RPM και του δρόμου), χωρίς όμως "καφρίλες", τα κρατήματα, και η κατανάλωση είναι ζητούμενα, η άνεση οχι και τοσο, και η αξιοπιστία δεδομένο!! Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο δεν πρέπει να μου κάνει την ζωή δύσκολη στην καθημερινότητα.

Ολα τα παραπάνω πιστεύω οτι μόνο με μια καλή μετατροπή μπορεί να τα έχει κανείς, όπου το αυτοκίνητο έχει διαμορφωθεί με τα υλικά που της επιλογής του, σε ένα λογικό κόστος!! (Καλά, έχω και το μικρόβιο της μοντίφας).

Αν όλα πάνε καλά, το club θα έχει άλλο ένα αυτοκίνητο αποτέλεσμα της συνεργασίας των μελών του, και εγώ μια "ρόδα" που θα μου κάνει όλα τα κέφια..
Απάντηση με παράθεση