No turbo No party
Μπραβο ρε πετραν πολυ καλο το project....αναμενομενο αλλωστε με τετοιο ''ψειρα'' ιδιοκτητη....το θεμα καιω βενζινη ειναι πονεμενο...π πετρος εχει δικιο με κλειστη τουρμπινα και οδηγοντας οικονομικα θελω να πιστευω οτι ολοι ξερουμε πως...το αμαξι δεν καιει πολλα μιλαμε για σωστες ρυθμισεις και project τα οποια τα ανελαβαν καποιοι που ΗΞΕΡΑΝ μετατροπες πολλοι κανουν λιγες ειναι,,,οχι καλες αλλα σωστες,καλες υπαρχουν σωστες οχι...καποιος εχει ριξει καποια λεφτα για αγραφο εγκεφαλο η παραλληλο απο 1500 μεχρι και 3500 ευρω με l.c.s κ.λ.π τα οποια εχουν ως σκοπο την διαχειριση καποιον πραγματων....εαν εσυ για τα απλα πραγματα οπως s-afc η κατι αλλο το ρυθμιζεις μονος σου η στον μανωλη της γειτονιας και οχι σε καποιον που σου ειπε στο δυναμομετρο η στον δρομο επειδη ηθελε 200,300,500 ευρω κακο του κεφαλιου σου που μετα τις 4000 στροφες το αμαξι πνιγεται απο βενζινες και καις ενα βενζιναδικο ολοκληρο....δεν ειπε κανεις οτι δεν καιει καθολου αυτη η μετατροπη αλλα διαφερει απο μαστορα σε μαστορα....και εκτος αυτου αν δεν καψεις εκτος απο τον αερα δεν προκειται να πας πουθενα μονος σου δεν γινεται ρε φιλε στο 1/3 της αποστασης που χρειαζεται ενα συμβατικο αυτοκινητο να 200ριζεις και να μην θες να καις ουτε γαλονι...ισως οι τιμες για βενζινες αλογα ροπες και συντηρηση να ειναι καπως αλλα οταν ''μπεις'' στις μετατροπες καταλαβαινεις τι γινεται
__________________
|