Από 175/60 14'' έχω προσωπικά βάλει 195/50 15'' (περίπου ίδιο συνολικό μέγαθος τροχού αν κάποιος το υπολογίσει...).
Οι διαφορές στα όρια είναι οι εξής:
1. Το αμάξι (χωρίς να έχω αλλάξει ανάρτηση ή οτιδήποτε τέτοιο και μάλιστα με αρκετά πεσμένα αμορτισέρ) σαφώς στρίβει καλύτερα.
2. Το αμάξι σαφώς και έχει λιγότερο νεύρο ειδικά στις ρεπρίζ (παρότι το σύστημα συμπλέκτη έχει αλλαχθεί πρόσφατα...).
3. Το αμάξι σαφώς και έχει καλύτερη εκκίνηση.
4. Το τιμόνι ελαφραίνει αρκετά μετά τα 160χμ.α.ω.
5. Το αμάξι έχει μια 5-7% μείωση σε τελική ταχύτητα (κοντέρ έδειχνε πριν 215χμ.α.ω. και τώρα γύρω στα 205χμ.α.ω. με 6η σε αρκετά μεγάλη ευθεία και 5.800σ.α.λ.).
6. Το αμάξι όταν περάσεις το μέγιστο επιτρεπτό κράτημα σε στροφές σαφώς είναι περισσότερο (αλλά όχι τραγικά...) ανεξέλεγκτο απ'ότι πριν (αλλά σαφώς έχεις περισσότερα χμ.α.ω. και σαφώς περισσότερη φυγόκεντρο...).
Μάλλον λοιπόν (αν και οι διαστάσεις μου δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά...) έχετε δίκιο.
Με τιμή,
Θέμης
|