Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #48  
Παλιά 07-08-07, 04:09
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
ένα μεγάλο και φαρδύτερο "ζαντολαστιχο"....σου προσφέρει αισθητά καλύτερη εκκίνηση...καταπονώντας βεβαια πολύ περισσότερο το συμπλέκτη αφού η δύναμη δεν εκτονώνεται στο σπινιάρισμα......από κει και πέρα χωρίς αλλαγή ανάρτησης οι διαφορες στο στρίψιμο σε σχέση με τα μαμά για κάποιον που δεν κάνει rally...να κυνηγάει τα όρια του αυτοκινητου στο 101% είναι μικρές + ότι το φαρδύτερο λάστιχο μειώνει τα άλογα που φτάνουν στο δρόμο λόγω αυξημένων τριβών...επίσης στο πολύ βρεγμένο...το φαρδύτερο λάστιχοείναι τροχοπέδη....σε ένα απλό 1.4ari λοιπόν....είναι υποκριτικό να μου λες ότι βάζεις 16άρα ζάντα 205/40 η μεγαλύτερη....γιατί θα σου στρίψει θεαματικά καλύτερα κι όχι γιατί ομορφαίνει το αμάξι απλά....ένα 1,4 μαμά με μεγαλύτερη από 15άρα με 195/50 χάνει πολύ σε νεύρο και κερδίζει λιγότερα σε πρόσφυση άσε που πρέπει να κανεις burn out για να χεις φρένα και καλο ξεκίνημα...(λάστιχα σκληρά για να αντέχουν μεγάλες ταχύτητες σε μοντέλα με μεγάλες ιπποδυνάμεις κι όχι 100-110 άλογα..)...αλλα τελοςπαντων.....εχουμε ξεφυγει.....το θεμα ειναι οτι ολοι λιγο πολυ γνωριζουμε οτι ενα τελικο....μια λιγο μεγαλυτερη ζαντουλα μια φιλτροχοανη.......το αμαξι μας δεν το βελτιωνουν σοβαρα......πιο πολυ βελτιωνουν την ψυχολογια μας κι αυτο πληρωνουμε..σπορτιφ θορυβος...εντυπωσιακοτερο λουκ...για πραγματικη βελτιωση..ειναι πολλα τα λεφτα αρη...δεν τα περνεις πισω σε μεταπωληση....και υπαρχει περιπτωση να παθεις μια στραβη στο δρομο...κι αφου γλυτωσεις εσυ...μετα να κλαις την περιουσια που ριξει...αν σ περισσευουν και κανεις το κεφι σου...κανεις το αμαξι σου μπομπα κι ας μπορουσεσ να παρεις ενα καλυτερο...ειναι η χαρα της βελτιωσης....αλλιως βολευεσαι με τις ψιλοβελτιωσεις ξεροντας οτι θα παρεις απο λιγα εως τιποτα...(γιατι οτι πληρωσεις περνεις..)κι απλα προσεχεις τι βαζεις χωρις υπερβολες..για να μη χασεις κιολας....αλλιως αν το αμαξι το βλεπεις μονο σαν ενα χαμαλη που σε μεταφερει απο το Α στο Β ...τοτε καθεσαι μαμα κι εχεις και το κεφαλι σου υσηχο...ετσι απλα και χωρις ο ενας να ναι κακος...κι ασυνειδητος....χωρις να ειναι ολοι μπαρμπαμητσοι...και χωρις αυτοι που ριχνουν λεφτα να κανουν στριφτερα και κοντραδικα τα αμαξια τους να θεωρουνται λαλακες...ειναι θεμα προτεραιοτητων απλα....ο κατασκευαστης βρισκει ενα μεσο ορο να συγκερασει οικονομια..επιδοσεις αξιοπρεπεις...χαμηλους ρυπους...ανεση και στριψιμο...κτλ....αν καποιος ικανοποιειται απο αυτο...μενει εκει...καποιος που θελει πολυ καλυτερο στριψιμο...ριχνει τα λεφτα σε τροχους αναρτηση φρενα και βελτιωνει κατα πολυ το στριψιμο...αδειαζοντας τσεπες και χανοντας σε ανεση και προοδευτικοτητα αλλα αυτο το ξερει πριν ξεκινησει....καποιος που θελει να παρει τα μεγιστα απο το μοτερ του μπορει να το κανει....και να το βελτιωσει και σε αξιοπιστια αν δεν παει να βγαλει και το τελευταιο αλογο....γιατι δεν εχει τους περιορισμους του κατασκευαστη σε κοστη....θα χασει σε καταναλωση και ρυπους βεβαια...αλλα καποιους κοντρακιας το ξερει καλα αυτο και για να ριξει τοσα λεφτα...δεν τον νοιαζει αν θα πληρωνει συχνοτερα το βενζινα του.......ολα ειναι θεμα γουστου...και πρωτεραιοτητων......δεν υπαρχει σωστο λαθος οταν ξερεις τι θες και γιατι βελτιωνεις ενα αμαξι..και ποιες οι συνεπειες..
Απάντηση με παράθεση