Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 05-08-07, 12:05
Το avatar του χρήστη Corolla-GT4
Corolla-GT4 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 23-07-2007
Μοντέλο: AE111 sedan 2.0 turbo
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 223
Corolla-GT4 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Συγνωμη αλλα δεν θα συμφωνησω. Αν υποθεσουμε οτι το ραλυ ειναι 950 κιλα και 240ΗΡ βγαινει 3,9κιλα/ιππο και το Corolla 1200 κιλα (με την μετατροπη, γιατι μαμα ζυγιζει λιγοτερο) και 315ΗΡ βγαινει 3,8κιλα/ιππο.
Μην ξεχναμε και οτι το ενα ειναι 1600 και το αλλο 2λιτρο.
Ωστοσο σε μια κοντρα (εστω και σαν αυτη που ηταν φιλικη) κερδιζει ο δυνατοτερος και ο καλυτερος.
Μιλησε μας περισσοτρο για την μετατροπη που εχει κανεις. Στησιμο, φρενα, συμπεριφορα κλπ.
σωστη η συγκριση που κανεις αλλα μην λαμβανεις υποψιν μονο αυτα. σκεψου και την διαφορα μεταδοσης οταν το ραλλυ φοραει το θεοκοντο σασμαν peugeot sport και τουρπμπιζει απο τις 2500 rpm, οταν το corolla φοραει το μακρυ celica και τουρμπιζει στις 4000φευγα. και αν ειδες το corolla ποιανει και παρατεταμενους κοφτες... παντως το συγκεκριμενο rally απειλει πολλα μαμα evo απο σταση.

φρενα φοραει 4πιστονα με 300mm τρυπιτους δισκους εμπρος και δισκοφρενα τρυπιτα δισκοφρενα πισω σε μαμα διαστασεις.
απο αναρτηση εχει ΚΥΒ AGX ρυθμιζομενα με H&R ελατηρια και μπαρα θολων εμπρος.
__________________
Κάθε καλοκαίρι καίγονται χιλιάδες στρέμματα δάσους...
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καταστροφή του περιβάλλοντος και κατά συνέπεια την καταστροφή της ατμόσφαιρας...
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ, Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ... ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ TURBO...
Αλλιώς ρίξτε το στην αναδάσωση...
Απάντηση με παράθεση