Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από michaelpap
Για να μην ξεχνιόμαστε, τα crash test γίνονται με εξομοίωση σταθερού εμποδίου, π.χ. τοίχο, κολώνα κ.λ.π., που εχουν σχεδόν μηδενική απορρόφηση της ενέργειας της σύγκρουσης. Αν τα ίδια test γίνονταν με άλλο όχημα, πράγμα που είναι πιο ρεαλιστικό ως προς την απορρόφηση της εκλειώμενης δύναμης, τα αποτελέσματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά για τις συγκεκριμένες ταχύτητες. Να σημειώσουμε ότι τέτοια crash test, με δύο οχήματα που συγκρούωνται μεταξύ τους, κάνει μόνο η Saab μέχρι στιγμής.
|
Ωπ! εδώ είσαι λάθος!
Στη μετωπική σύγκρουση στα test του euroncap τα αυτοκίνητα χτυπάνε το 40% της μούρης τους σε εμπόδιο το οποίο παραμορφώνεται! Δεν είναι ακλόνητο.