mad κι εμένα η μπιέλα είχε σπάσει. Να σημειώσω πως είχε γίνει λάθος κατέβασμα και αντί για 4η μπήκε 2α. Αλλά το μοτέρ δεν έσπασε τότε, αλλά αρκετά αργότερα στα καλά καθούμενα. Οι βαλβίδες ήταν ελαφρώς χτυπημένες, αλλά μόνο στον κύλινδρο που είχε σπάσει η μπιέλα!(μπορεί να χτύπησαν μετά το σπάσιμο δηλαδή) και στον 3ο κύλινδρο ήταν απλά γρατσουνισμένες και υπήρχε ένα ελάχιστο σημαδάκι πάνω στο πιστόνι.
Προφανώς μπορεί να έφταιγε το κατέβασμα τότε, αλλά για να έσπασε έτσι η μπιέλα σημαίνει πως ίσως να μην είχε τις σωστές αντοχές που θα έπρεπε.
Το αυτοκίνητο τότε είχε 18.000km
Μετά την αλλαγή σορτ μπλοκ πάντως μετά από 115.000Km το αυτοκίνητο και πάει μια χαρά και δε τσιμπάει καθόλου λάδι..
ppschrs υπομονή τώρα γιατί τον 1 μήνα δε σε βλέπω να τον γλιτώνεις....
|