Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 16-07-07, 20:14
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παιδιά...
Το "πρόβλημα" με τις βίδες του lift στην πραγματικότητα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
Απ' ότι φαίνεται από αυτά που έχω διαβάσει για τον συγκεκριμένο κινητήρα, οι βίδες -περί ων ο λόγος- είναι ουσιαστικά "θυσιαζόμενα/αναλώσιμα" εξαρτήματα, αφού χρησιμεύουν στο να "φρενάρουν" τα ελάσματα που μεταβάλλουν το βύθισμα των βαλβίδων πάνω από τις 6.200 σ.α.λ. περίπου.
Αυτή, λοιπόν, η σχεδιαστική τους ιδιότητα σε συνδυασμό με την άγνοια (?) των συνεργείων, έχει αναγορευτεί σε "ελάττωμα" και "πρόβλημα".
Για να κλείσω και να μην κουράσω, πιστεύω πως η αξιοπιστία του κινητήρα είναι σημαντική, με την προϋπόθεση ότι συντηρείται σωστά. Αν δεν γνωρίζουν τα συνεργεία για την αλλαγή των βιδών του lift, τότε ο κινητήρας δεν συντηρείται σωστά και η αξιοπιστία του πάει περίπατο...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση