Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #425  
Παλιά 06-07-07, 15:10
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 519
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
43 σελιδες, για να συγκρινετε τα ασυγκριτα.Οι TURBO κινητηρες, ατμοσφαιρικοι υπερσυμπιεζομενοι δεν ειναι; H το αντιθετο, η ατμοσφαιρικοι δεν ειναι κινητηρες χωρις τουρπινα;
H λογικη λεει, οτι ενας κινητηρας turbo, στο 1bar υπερπιεση, θα καταφερει να χωρεσει διπλασια ποσοτητα αερα, απο οτι σε ατμοσφαιρικη αναπνοη.Δηλαδη ειναι σαν να διπλασιαζει το κυβικα του.Σαν να γινεται απο 1,6 με 115ps σε 3.2 με 230ps.
Aρα ειναι αδικο και ανεγκεφαλο να συγκρινει καποιος ενα ατμοσφαρικο 1.6, με ενα turbo στο 1bar ,ποσο μαλλον εαν φυσαει παραπανω.
Η μονη συγκριση, αναμεσα σε turbo κινητηρες και ατμοσφαιρικους, που εχει νοημα ειναι στα ιδια αλογα και οχι ανωμια πραγματα.
Τι θα ηταν καλυτερο ας πουμε, 160 αλογα απο ενα καλο 1600αρι ατμοσφαιρικο, η απο ενα 1300 turbo. Ποιο θα ηταν ποιο γρηγορο σε ιδιο αμαξωμα; Kαταναλωση; Αξιοπιστια; Φιλικοτητα; κ.α Παμε να κανουμε μια επικοδομητικη κουβεντα και μην κανετε σαν παιδακια στην παιδικη χαρα. Μην συγκρινετε 2.0 turbo με 1.6 ατμοσφαιρα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση