Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #83  
Παλιά 04-07-07, 10:46
Mark Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-12-2004
Μοντέλο: Clio 3 1.2T
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 259
Mark είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Και εμένα μου το πρότεινε αυτό, να κάνω αλλαγή λαδιών και φίλτρου μαζί με κάποιους ελέγχους, τώρα που έχω 56000 και να ξαναπάω στα 60000 για το σέρβις, αλλά το θεώρησα βλακεία, γιατί δε θέλω αφενός να τους πληρώνω 2 φορές, και έπειτα με αυτά τα πράγματα δεν παίζουν. Μπορεί να υπόσχεταί τώρα πως η ευθύνη δική του άμα γίνει κάτι, αλλά όταν-χτύπα ξύλο- συμβεί κάτι να αλλάξει στάση, και εκτός από αυτό, άμα πάει σε άλλο συνεργείο το αμάξι και δουν ότι κάτι δεν έγινε όπως πρέπει στο πρόγραμμα των σέρβις, να σου λένε ότι δεν υπάρχει εγγύηση. Μπορεί να είναι άλλη μάρκα, αλλά είναι το ίδιο θέμα : Είχα πάει μια φορά στα ανταλλακτικά του Σαρακάκη για να ρωτήσω για κοτσαδόρο για το CRV του πατέρα μου, και ένας τύπος είχε πάει με τους διακόπτες των παραθύρων από Civic που είχαν χαλάσει, για να του το αλλάξουν στην εγγύηση, και το πρώτο πράγμα που ρώτησε ο υπάλληλος ήταν αν έχει κάνει όλα τα σέρβις κανονικά σε επίσημο συνεργείο, και να το φέρει το βιβλίο να το δει πρώτα. Πάντως η αλήθεια είναι πως όντως είναι αρκετά τα λεφτά σε επίσημο συνεργείο, και ίσως να είναι λίγο κοροϊδία. Εμένα πέρυσι στα 45.000 ήθελε αλλαγή τακάκια και τα 4, και μου λένε πως αντέχουν λίγο ακόμα, αλλά καλύτερα να το κάνω τότε(στο Γιαννίτσα) γιατί επειδή είχε πάει για σέρβις το αμάξι, δε θα χρέωναν εργασία. Πράγματι κοιτάω μετά δε χρεώσανε εργασία, αλλά μόνο για τα μπροστά! Για τα πίσω χρεώσανε για την αλλαγή 30 ευρώ, και όταν το ρώτησα μου είπαν ότι εννοούσαν μόνο για τα μπροστά και ότι στα πίσω δε περιλαμβάνεται η εργασία στο σέρβις κλπ. Για αυτό κι εγώ θα το πηγαίνω μόνο στα επίσημα για τα απολύτως απαραίτητα, και για να μου βάζουν τη σφραγίδα τους, και για ότι άλλο χρειαστεί, θα τρέχω έξω.....
Απάντηση με παράθεση