Το ενισχυμενο δισκο-πλατο εχει διαφορα απο το απλο στο θεμα της ροπης που μπορει να αντεξει.Σε ενα αυτοκινητο που εχει μετατροπη και εχει φτασει τα 300 αλογα δεν μπορεις να βαλεις το μαμα δισκο-πλατο γιατι θα πατιναρει.Σε εσενα δεν πιστευω οτι θα χρειαζοταν κατι τετοιο αφου το αυτοκινητο δεν θα συμπεριφερετε τοσο ομαλα οπως τωρα και επισης θα δωσεις τσαμπα λεφτα.Aftermarket δισκο σιγουρα θα βρεις και μαλιστα πολυ φθηνοτερο απο τον μαμα απλα προσεχε μην παρεις καμια μουφα και σε 20.000χιλ θελεις παλι αλλαγη.Παντος το ποσο που αναφερεις πιο πανω μου φαινεται αρκετα μεγαλο.Εγω οταν αλλαξα εδωσα καπου στα 250 στον μηχανικο μου με ολα πανω,αν και ειναι γνωστος μου.Στην αντιπροσωπεια νομιζω μου ζηταγαν 350 για ολα.
Οταν κανεις αλλαγη του δισκου δεν αλλαζεις και πλατο.Αυτο συνηθος δεν αλλαζει ευκολα γιατι δεν φθειρεται.Εσυ θες να αλλαξεις και πλατο?Αν ναι δεν γνωριζω ποσο παει.
|