Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 23-06-07, 23:25
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 415
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ, πάλι, νομίζω πως ο αισθητήρας εξωτερικής θερμοκρασίας δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με το σύστημα κλιματισμού και δεν έχει καμία εμπλοκή στη λειτουργία του, όπως την αναφέρει ο φίλος dRiveR7. Και εξηγώ την άποψή μου:
Στην κατάσταση λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού ως απλού A/C, το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί ως ένα σύστημα ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΒΡΟΓΧΟΥ (όπως και η ECU του αυτοκινήτου πάνω από τις 3000 σαλ περίπου) ΜΗ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ υπ' όψη του τις μετρούμενες τιμές της θερμοκρασίας του αέρα ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ από τον αντίστοιχο αισθητήρα. Αντίστοιχη είναι η λειτουργία κατά την επιλογή COLD.
-
Αντίθετα, στην κατάσταση λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού ως κανονικού συστήματος κλιματισμού, αυτό δουλεύει ως ένα σύστημα ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΒΡΟΓΧΟΥ (όπως και η ECU του αυτοκινήτου κάνω από τις 3000 σαλ περίπου) ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ υπ' όψη του τις μετρούμενες τιμές της θερμοκρασίας του αέρα ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ από τον αντίστοιχο αισθητήρα. Έτσι, όταν η θερμοκρασία της καμπίνας πλησιάζει την επιλεχθείσα θερμοκρασία, μειώνεται αυτόματα ο ρυθμός περιστροφής του ανεμιστήρα. Αντίθετα, όταν η θερμοκρασία αρχίσει να απομακρύνεται από την επιθυμητή τιμή, αυξάνεται αυτόματα ο ρυθμός περιστροφής του ανεμιστήρα.
-
Με αυτό τον τρόπο, αν χρησιμοποιούσαμε ένα καταγραφικό θερμοκρασίας της καμπίνας του αυτοκινήτου μας, θα βλέπαμε ότι η καταγραφείσα θερμοκρασία θα έχει τη μορφή των δοντιών ενός πριονιού (από αυτά που κόβουμε τα ξύλα) και πλησιάζει αλλά δεν φτάνει την επιλεγμένη θερμοκρασία που φαίνεται στην οθόνη του κλιματισμού.
-
Η ένδειξη της εξωτερικής θερμοκρασίας -από τον αισθητήρα που βρίσκεται στη μάσκα- πιστεύω πως είναι ένα από τα λιγότερα χρήσιμα gadgets που υπάρχουν στα σημερινά αυτοκίνητα.
Πάνος.

Εγώ πάντως με προσωπική παρατήρηση και μόνο και μη έχοντας γνώση των συστημάτων αυτών, δε συμφωνώ...πιστεύω πως παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία στη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού στην λειτουργία auto μόνο, όπως προείπα. Το ίδιο παρατηρώ εδώ και τρία χρόνια, το ίδιο παρατήρησα και τώρα που συνέβη αυτή η βλάβη. Δεν ξέρω αν υπάρχει και αισθητήρας για την εσωτερική θερμοκρασία (που λογικά υπάρχει) , αλλά αν υπάρχει έχει άμεση σχέση με αυτόν της εξωτερικής θερμοκρασίας μιας και επηρεάζονται και οι δύο από τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Τέλος πάντων, από δευτέρα θα πάω στην ΤΟΥΟΤΑ και θα μας λυθούν οι όποιες απορίες.....ελπίζω μόνο να μη μου στοιχίσουν ακριβά οι απαντήσεις.......
Απάντηση με παράθεση