Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #165  
Παλιά 22-06-07, 16:56
OxygeN Offline:
banned
 
Εγγραφή: 20-02-2004
Μοντέλο: E12 2003 ProFaceLift
Περιοχή: Στο καθισμα με ζωνη,ΠΑΝΤΑ!
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 621
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
OxygeN θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Επειδι το εχω ψαξει αρκετα το λαδι δεν το καει οπως οι AlfaRomeo αλλα το καταναλλωνει για την λιπανη των ροτορων!
Το βασικο μειωνεκτιμα ειναι οτι αν πας τερμα χτυπαει 20λτ/100χλμ ενω ακομα στο ρελαντι οχι κατω απο 10λτ/100χλμ !
Ειναι καθαροαιμο japan sport car και με την πραγματικη εννοια!
Φτιαχνεται μονο στην ιαπωνια οχι σαν την "μαμα" μας που εχει χτισει εργοστασια και στους γειτονες..
Εχει φτιαχτει για να στριβει και να προσφερει συγκινησεις!
Ζυγισμα 50:50,μπλοκε,στροφαρισμα στο θεο,θεση οδηγησης,κινηση στο σωστο αξωνα!
Γκαζι δεν εχει τρελο αλλα προσωπικα δεν μου χρειαζεται!
και τετραθεσιο..ωστοσο 5πορτο δεν θα το λεγα!
Δεν ειναι συμβατικο αυτοκινητο αν θες κατι τετοιο δεν θες RX8..
πλεον μεταχειρισμενο παιζει στα 20-22 το μικρο και 24-26 το μεγαλο
καινουριο το μικρο απο 28000 και το μεγαλο απο 35000


το s2000 παρομοια φαση αλλα ακριβοτερο,2θεσιο και με διπλασιο γκαζι
Απάντηση με παράθεση