
22-06-07, 04:24
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Την τελευταία φορά που ήμουν στην Ελλάδα, κατόρθωσα να προχωρήσω στην "ηχητική μεταμόρφωση" της TS μου, η οποία αποτελεί πλέον και το νέο μου avatar.
Τη θέση της εργοστασιακής πηγής πήρε ένα Radio-CD/MP3 player της Kenwood (το KDC-W808 πιο συγκεκριμένα) το οποίο πλαισιώθηκε από τον εξακάναλο ενισχυτή της JBL και τα απαραίτητα ηχεία για τις πόρτες (διαιρούμενα εμπρός και δύο δρόμων στις πίσω πόρτες), όλα 16άρια, όπως είχε πει και ο φίλος DJ-Bac (να είσαι καλά και σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου).
Επίσης, ένα 10-ιντσο subwoofer με την ανάλογη καμπινίτσα, βρήκε τη θέση του δίπλα στον ενισχυτή και γεμίζει τις χαμηλές συχνότητες των μουσικών επιλογών μου.
Για τον ασύρματο έλεγχο της πηγής από το τιμόνι, επέλεξα την οικονομική λύση του universal remote της Kenwood, το οποίο το έχω τοποθετήσει στο τιμόνι (δεξιά πλευρά) και με την ίδια ακριβώς διάταξη που έχει και στο άλλο μου αυτοκίνητο (όπου και εκεί υπάρχει πηγή Kenwood -είπαμε, είμαι Kenwoodάκιας-) και μου στοίχισε 29€.
Το σημαντικότερο στοιχείο σε όλη την εγκατάσταση είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο ΕΧΕΙ TRIP COMPUTER και CODE SCANNER! Αυτό ήταν και η αρχική μου απαίτηση για τη μετατροπή. Το gadgetάκι που χρησιμοποίησα ήταν το ScangaugeII, πληροφορίες για το οποίο μπορείτε εύκολα να βρείτε στο διαδίκτυο (http://www.scangauge.gr αν θυμάμαι καλά).
Η μεγαλύτερη δυσκολία που συνάντησα (εκτός από την ταλαιπωρία από το λύσιμο και δέσιμο -πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο, σε σχέση με πολλά άλλα που έχουν περάσει από τα χέρια μου-) ήταν στην τροποποίηση της βάσης μετατροπής 1DIN που αγόρασα, ώστε να υποδεχθεί το ScangaugeII. Τελικά, χάρη στο DREMMEL μου, τα κατάφερα, και το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλύτερο από το αρχικά αναμενόμενο. Δυστυχώς, όμως, ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ την μετατροπή! Έτσι, έχουν μείνει δύο κενά στο συρταράκι, εκατέρωθεν του ScangaugeII. Αυτά, θα κλείσουν με δύο κομμάτια plexiglass ή πλαστικού πάχους περίπου 6mm, τα οποία θα βιδωθούν πάνω στη βάση μετατροπής. Στη συνέχεια, ολόκληρη η βάση θα επενδυθεί με φύλλο αυτοκόλλητο carbon-look (κατά προτίμηση κοντά στο ασημί) ώστε να δένει με την κεντρική κονσόλα.
Με την ευκαιρία όλων αυτών των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν, άλλαξα τον φωτισμό της κεντρικής κονσόλας σε κόκκινο, χρησιμοποιώντας κόκκινες λυχνίες, αλλά σύντομα τη θέση τους θα πάρουν LEDs υψηλής φωτεινότητας.
Το αποτέλεσμα της, πραγματικά, άφθονης δουλειάς που χρειάστηκε και των παραπάνω από αρκετών ωρών που επενδύθηκαν, φαίνεται -εν μέρει- στις ακόλουθες φωτογραφίες. Όμως, το ηχητικό αποτέλεσμα με ικανοποίησε σχεδόν απόλυτα, κάνοντάς με να πω "χαλάλι" για την ταλαιπωρία, την εργασία, το χρόνο και τα χρήματα που διέθεσα.
Κονσόλα 1

-
Κονσόλα 2

-
Radio-CD/MP3 player + ScangaugeII

-
Και έχω και τη χαρά ότι είναι πλήρως DIY (Do It Yourself)!
Πάνος.
ΥΓ1: Και δεν μας προέκυψαν και τριγμοί, παρά τις ΤΕΙΝ που φοράω...
ΥΓ2: Οι ενδείξεις που φαίνονται στην οθόνη είναι: Τάση μπαταρίας, Θερμοκρασία αέρα εισαγωγής, Κατανάλωση σε lt/100km και θερμοκρασία νερού. Πλήρης πληροφόρηση νομίζω, και καλύτερα από το εργοστασιακό trip computer, έτσι;
ΥΓ3: Και η οθόνη του ScangaugeII είναι πορτοκαλοκόκκινη, αν και δεν φαίνεται τόσο καλά στις φωτογραφίες...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|