Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 17-06-07, 23:43
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Πάντως παιδιά και σε ελληνικούς ακόμα αγώνες να ανατρέξουμε, θα δούμε πως σε στροφιλίκια τα ατμοσφαιρικά έχουν ένα πλεονέκτημα λόγω της καλύτερης και ομαλότερης κατανομής της δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών. Τα super 1600 206, punto και clio ιδιαίτερα κοντράρουν επί ίσοις όροις τα τετρακίνητα τουρμπίσια θηρία evo, impreza. Μπορεί να επικρατούν στις περισσότερες περιπτώσεις τα τουρμπίσια αλλά έχουν και πολύ παραπάνω δύναμη συν την τετρακίνηση ενώ τα άλλα είναι προσθιοκίνητα. Κι εγώ τουρμπίσιο θα προτιμούσα για ευθείες και για χρήση δρόμου μιας και οι ροπές βοηθούν την ξεκούραστη οδήγηση, αλλά για στρίψιμο και καλά πλασαρίσματα είναι η ατμόσφαιρα. Όχι πως το τούρμπο δε στρίβει αν το ξέρεις, έτσι? Απλά με περισσότερο κόπο και ρίσκο.
Απάντηση με παράθεση