Βασίλη αυτό το δέχομαι φίλε.
Αλλά την ακρίβεια της ατμόσφαιρας δεν πρόκειται να την δείτε ούτε σε 20 χρόνια.
Νίκο, σε κάποιο προηγούμενο post σου έλεγες ότι τα τουρμπάτα στρίβουν καλύτερα....
Τώρα το γυρίζεις πάλι στην ευθεία.
Τι γίνεται???
Θα σε παρακαλούσα να ανατρέξεις στο WRC να δεις τι παθαίναν τα τουρμπάτα από ένα ατμοσφαιρικό γαλλάκι (306 s16 evoII) στην άσφαλτο, που φυσικά και ήταν πιο αδύναμο παντού, αλλά ήταν δολοφονικά ακριβέστατο...
Τώρα θα μου πεις για στησίματα κλπ...
Φαντάσου ότι είχε κίνηση σε δυο μονο τροχούς.
Πόσο καλύτερο στησιμο θα μπορούσε να έχει από ένα τετρακίνητο???
Άστο...
Το turbo για μένα, και θα τελειώσω εδώ την παρουσία μου στο topic αυτό, είναι καθαρά για ακουστικούς τύπους που απλά δεν ξέρουν ότι το αμάξι μπορεί να γλυστράει με ασφάλεια, ακόμα και με 200 χλμ/ωρα.
Δεν έχω διάθεση να θίψω κανέναν ούτε ως προς την ιδεολογία του, ούτε προς τις οδηγικές του ικανότητες.
Πάντα φιλικά!!!
Α...
Το αν σκαμπάζουμε ή όχι από μετατροπές δεν νομίζω ότι είσαι σε θέση να το κρίνεις....
|