Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #344  
Παλιά 31-05-07, 22:30
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Η πρωτη φωτο λοιπον δειχνει το μοτερ πριν. Αν δειτε καλα στους εκκεντροφορους υπαρχει ενα δοντι μπροστα μπροστα πριν τα εκκεντρα. Αυτο το δοντι μας δειχνει που πρεπει να ειναι ο εκκεντροφορος οταν ο στροφαλος ειναι στο ανω νεκρο σημειο δλδ στο 0. Στην μια φωτο τα πρωτα εκκεντρα κοιτανε προς τα μεσα και στην αλλη προς τα εξω. Γιατι συμβαινει αυτο ενω επρεπε να «βλεπουν» στην ιδια μερια? Πολυ απλο: ειναι αναποδα.
Δλδ?
Ο εκκεντροφορος της εισαγωγης ειναι στην εξαγωγη και αντιστροφα.
Και δουλευε?
«δουλευε». Η τροχαλια του στροφαλου περναει απο το 0 και οταν ειναι ο πρωτος κυλινδρος να παραγει εργο αλλα και οταν ειναι ο τεταρτος να παραγει εργο. Αν δειτε στο βαθος τα εκκεντρα του 4 κυλινδρου ειναι οπως θα επρεπε να ειναι του πρωτου. Οποτε εκεινη τη στιγμη εδινε σπινθηρα στον 4 και για αυτο δουλευε . «Απλα» εχοντας τον εκκεντροφορο της εισαγωγης στην εξαγωγη και αντιστροφα. Και να ηταν μονο αυτο. Για να μπορεσει να "δουλεψει" το μοτορι Με τους εκκεντροφορους αναποδα ο εκκετροφορος της εισαγωγης ηταν 2 τρυπες προπορεια ενω της εξαγωγης 2 δοντια αργοπορεια.

Βαζωντας Πλεον τους εκκεντροφους στην θεση τους (Φωτο 2) «ξεχασαμε» και τις προπορειες και μπηκαν ολα ερργοστασιακα , μαμα δλδ. Και δουλευει. Μετα απο 8 μηνες και. Καλλιο αργα....... Α και κατι αλλο. 200 χιλιομετρα εκανα ταξιδι και ακομα δεν εφτασε στην μεση του ρεζερβουαρ. Ποιος λεει οτι καινε τα 2τg? Αμα δεν το πας πανω απο τις 4 μια χαρα οικονομια κανει.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GEORGIOS_XYNOS : 31-05-07 στις 23:03.
Απάντηση με παράθεση