Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #327  
Παλιά 26-05-07, 17:32
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Και μετα απο καιρο ηρθε η στιγμη να ξαναπιασω το αγαπημενο μου κορολλι (το 4θυρο φυσικα) που παρεπιμποντως απο σημερα "φοραει και ιστορικες πινακιδες"!!! Δλδ στην παρεα του corollaclub εχουμε πλεον 2, του Αγγλου ψυχολογου και το δικο μου (και τα 2 ασπρα 4θυρα ΚΕ30)!!
Λοιπον ηρθε η ωρα να λυθει το προβλημα το κινητηρα και γιατι δεν παει αυτο οπως παει το 2θυρο (ο Οσκαρ).
Αλλιμονε οπως μου εχεις πει αυτο το μοτερ πριν το παρω στα χερια μου ειχε μολις 30.000 χλμ απο γενικη επισκευη (σε γνωστο μαγαζι των Αθηνων) και την ολη ρυθμιση μετα την εχει κανει ο μηχανικος σου στα Γιαννενα. Οταν ειχα ανοιξει στην αρχη το καπακι και ειχα δει τους εκκεντροφορους οντως ειχα δει οτι τα μεταλλα του κινητηρα ηταν πεντακαθαρα. Και απο κατω που ειχαμε βγαλει το καρτερ για να αλλαξουμε την τσιμουχα του, στροφαλος και μπιελες γυαλιζαν, πουθενα ιχνος καρβουνιλας - καμμενου λαδιου. Οπως μου ειχες πει και απο την αρχη, περσι τον Ιουνιο, να μην "τολμησω" να πειραξω τους εκκεντροφορους και την ρυθμιση τους διοτι ηταν τελεια ρυθμισμενο και μαλιστα ο εκκενροφορος της εξαγωγης ηταν και ενα δοντι πιο "αργος" διοτι ετσι πηγαινε καλυτερα. Και μαλιστα το σταρλετ του φιλου σου με αυτες τις ρυθμισεις σκοτωνε.
Τα λεω καλα μεχρι τωρα Αλλι?
Απάντηση με παράθεση