Ρε παιδια μισο λεπτο...τα μπροστα λαστιχα για να φαγωθουν πιο γρηγορα απο τα πισω κ με διαφορα αυτο σημαινει οτι στα ξεκινηματα κλπ σπινιαρεις...ωραια???
Βαζεις λοιπον τα μπρος πισω εις γνωση σου οτι τα μπροστα ειναι περισσοτερο φθαρμενα κ τα πισω λιγοτερο για να φαγωθουν κ τα πισω κ να εχεις κ καλυτερο φρεναρισμα κ καλυτερο ξεικινημα...αυτο ομως δεν προυποθετει ουτε λεει κανενας μα κανενας κατασκευαστης οτι ειναι κ το πλεον ασφαλες...ειναι απλα οικονομια στην τσεπη σου μεχρι να βαλεις καινουρια τετραδα....
Οσο χρειαζεσαι τα μπροστα να σε κρατανε χρειαζεσαι το ιδιο κ τα πισω....το πιο περιτρανο παραδειγμα ο φιλος που με τετρακινηση του φυγε στη στροφη κιολας.
Αν ηταν ετσι τοτε γιατι βαζουμε τρετραδα ιδια λαστιχα κ οχι πισω της πλακας ο,τι να ναι κ μπροστα μονο καλα????
Τελος θα αναφερθω στο προβλημα για το οποιο ζητησε αποψεις το παληκαρι κ οχι τι ρολο παιζουν τα λαστιχα στο αμαξι...Συμφωνο με τον Διαφανο....αστο παρακολουθησε με προσοχει τακτικα τι παιζει κ με την πρωτη ευκαιρια αλλαξε τα!!!!Μην αγχωνεσαι κ τοσο ομως απλα εχε στο μυαλο σου οταν στριβεις οτι φορας σαμπρελα οποτε οι θερμοκρασιες των ελαστικων σου δε θα ειναι ιδιες σε ολη την τετραδα κ αυτο ειναι λιγο ασχημο σε μπασιματα ζορισματα κλπ
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|