Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #63  
Παλιά 21-05-07, 19:07
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Το πρόβλημα που επιλύει η τοποθέτηση των καλύτερων ελαστικών πίσω -σύμφωνα με τα όσα έχουν διαπιστώσει εταιρείες κατασκευής ελαστικών με τη βοήθεια οδηγών αγώνων- είναι η βελτίωση της ευστάθειας του αυτοκινήτου κατά τις αλλαγές φορτίου σε ευθείες αλλά κυρίως σε καμπές.
Ως αλλαγές φορτίου, θεωρείστε είτε τις επιβραδύνσεις είτε τα στριψίματα.
Προς επίρρωσιν των ανωτέρω, να πω ότι την έχω πατήσει γι' αυτό το λόγο σε δημόσιο δρόμο και παραλίγο να σκοτώσω έναν ανθρωπάκο που πήγαινε κανονικά στο δρόμο του και να σκοτωνόμουν και εγώ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΕΧΩ. Και μάλιστα με τετρακίνητο όχημα, και δη Land Rover Defender 90.
Ο λόγος ήταν ότι είχα τοποθετήσει τα εμπρόσθια φθαρμένα λάστιχα πίσω και αντίστροφα, ώστε να καθυστερήσω λίγο τη αλλαγή τους. Και ότι έγινε, έγινε επειδή απλά σήκωσα το πόδι από το γκάζι πριν μπω σε μία στροφή πάνω στην Πεντέλη, έχοντας 5η σχέση στο κιβώτιο και την εκπληκτική ταχύτητα των 40km/h (εξαιρετικά ραχατλίδικη οδήγηση, η οποία δεν δικαιολογούσε αυτή τη συμπεριφορά, αφού πάντα το ίδιο έκανα όταν περνούσα χαλαρά από το ίδιο σημείο).
Μετά από αυτό πάντως, εγώ δεν ξανατοποθετώ τα φθαρμένα λάστιχα πίσω.
Πάνος.

__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση