Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 21-05-07, 14:18
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Επειδή είχα ρωτήσει κάποια στιγμή για τέτοια μετατροπή , μου είχαν πει κάπου στις 5000 - 6000 κομπλέ με μοτέρ περίπου στα 30-40 χιλ χιλίομετρα ανάλογα τι θα βρεθεί τη δεδομένη στιγμή. Χωρίς φρένα αναρτήσεις όμως. Άρα πας κάπου στα λεφτά που λένε τα παιδιά παραπάνω. Ο ίδιος πρότεινε να πάω στα ίδια περίπου άλογα με τούρμπισμα και 4500 χωρίς φρένα αναρτήσεις. Τελικά μετά από συζητήσεις με διάφορους βελτιωτές και παιδιά από εδώ που έχουν κάνει αντίστοιχες βελτιώσεις, κατέληξα στο συμπέρασμα πως ο καλύτερος δρόμος για τα vvti μοτέρ μας είναι ο υπερκυβισμός (ειδικά για τα 14αρια). Κρατάς και το δικό σου μοτέρ που ξέρεις και τη χρήση που του έχεις κάνει, αλλάζοντας και ζωτικά τμήματα του μοτέρ που το κάνεις έτσι σχεδόν καινούριο. Βέβαια δεν πας στα 192 άλογα του TS άλλά θα είσαι κοντά και θα έχεις δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών. Τα ήδη υπερκβισμένα μέλη μπορόυν να σου πουν κ περισσότερες λεπτομέρειες.
Απάντηση με παράθεση