Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
10 πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων για τις μοτοτοσυκλέτες
  #1  
Παλιά 16-05-07, 14:10
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 382
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
10 πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων για τις μοτοτοσυκλέτες

10 πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων για τις μοτοτοσυκλέτες
ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:
Δέκα πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί
αυτοκινήτων και φορτηγών για τις μοτοσυκλέτες.




1. Υπάρχουν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα και φορτηγά στο δρόμο παρά
μοτοσυκλέτες, και μερικοί οδηγοί δεν "εντοπίζουν" μια μοτοσυκλέτα· την αγνοούν
(συνήθως όχι επίτηδες). Να αναζητείτε μοτοσυκλέτες, ειδικά όταν ελέγχετε τη
κυκλοφορία σε μία διασταύρωση.



2. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι είναι
μακρύτερα από ότι στη πραγματικότητα. Επίσης, η ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας δεν
είναι πάντα εύκολο να υπολογιστεί. Όταν ελέγχετε την κυκλοφορία για να στρίψετε
σε μία διασταύρωση, ή να (ξε) παρκάρετε, να υπολογίζετε ότι μια μοτοσυκλέτα
είναι πιο κοντά απ' ότι φαίνεται.



3. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί εύκολα να κρυφτεί σε
"τυφλά" σημεία ενός αυτοκινήτου (πόρτες, βάσεις οροφής) ή να καμουφλαριστεί από
αντικείμενα ή φυσικά στοιχεία έξω από το αυτοκίνητο (θάμνους, φράχτες, γέφυρες
κλπ). Δίνετε λίγο προσοχή παραπάνω ώστε να ελέγχετε διεξοδικά τη κυκλοφορία,
είτε αλλάζετε λωρίδες κυκλοφορίας, είτε στρίβετε σε διασταυρώσεις.



4. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι τρέχει
γρηγορότερα από ότι στη πραγματικότητα. Μην υποθέτετε ότι όλοι οι
μοτοσυκλετιστές είναι μανιακοί της ταχύτητας.



5. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά επιβραδύνουν "κατεβάζοντας" ταχύτητες ή
"κλείνοντας" το γκάζι, χωρίς έτσι να ενεργοποιείται η λυχνία του φρένου.
Αφήνετε μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας, περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα. Σε
διασταυρώσεις, να προβλέπετε ότι ο μοτοσυκλετιστής θα επιβραδύνει χωρίς ορατή
προειδοποίηση.



6. Τα φλας σε μια μοτοσυκλέτα συνήθως δεν κλείνουν αυτόματα μετά τη στροφή,
και έτσι μερικοί οδηγοί (ειδικά οι αρχάριοι) κάποιες φορές ξεχνούν να τα
κλείσουν μετά από στροφή ή αλλαγή λωρίδας. Σιγουρευτείτε ότι η ένδειξη φλας
μιας μοτοσυκλέτας είναι πραγματική.



7. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται για να
είναι πιο εύκολα ορατοί και να ελαχιστοποιούν τις επιδράσεις των ανωμαλιών του
δρόμου, των επερχόμενων οχημάτων, και του αέρα. Κατανοήστε ότι οι
μοτοσυκλετιστές έχουν λόγους που αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται, και
δεν το κάνουν επειδή είναι ριψοκίνδυνοι, για επίδειξη, ή για να σας αφήσουν να
μοιραστείτε τη λωρίδα μαζί τους.



8. Η ευκινησία είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας,
ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και με καλές οδικές συνθήκες, αλλά μη περιμένετε
από ένα μοτοσυκλετιστή να είναι πάντα ικανός να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση.



9. Η απόσταση ακινητοποίησης για τις μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν η ίδια με αυτήν
των αυτοκινήτων, αλλά το ολισθηρό οδόστρωμα κάνει το φρενάρισμα δυσκολότερο.
Κρατήστε μεγαλύτερες αποστάσεις όταν οδηγείτε πίσω από μοτοσυκλέτα, οι
μοτοσυκλέτες δεν μπορούν πάντα να φρενάρουν "στο χιλιοστό".



10. Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.




Πηγή: www.msf-usa



Υσ.Παρακληση:Να εχετε παντα στο μυαλο σας ειδικα το τελευταιο!!Επειδη μπαινω σε πολλα μοτοσυκλετιστικα φορουμ τα ατυχυματα εχουν αυξηθει δραματικα με δυστηχως απωλειες ανθρωπων επειδη καποιος απλα δεν κοιταξε καθρεφτη. Ελπιζω να σκεφτεστε (οσοι τα διαβασετε) καθε φορα που ειστε εκει εξω με τα αμαξια σας αυτες τις απλες οδηγιες για την ασφαλεια των συνανθρωπων σας!

Να σται ολοι καλα!
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση