Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 14-05-07, 21:23
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Τι ψάχνεις και βρίσκεις ρε πατριώτη! Μπράβο σου!
Υπάρχει μια πιθανότητα το μικρό καζανάκι να παίζει το ρόλο αντηχείου.
Έτσι, όταν φτάνει ένας παλμός (τα καυσαέρια από την έκρηξη ενός κυλίνδρου) στο σημείο που συνδέεται το μικρό καζανάκι "συμπιέζει"τον αέρα που έχει μέσα του (μπορεί και η "τάπα" του να έχει μία σχετική ευκαμψία).
Μέχρι να έρθει ο επόμενος παλμός (
τα καυσαέρια από την έκρηξη του επόμενου κυλίνδρου), ο συμπιεσμένος αέρας στο μικρό καζανάκι εκτονώνεται και η λειτουργία αυτή συνεχίζεται...
Με αυτό τον τρόπο, πολύ πιθανά ομαλοποιείται σε πολύ μεγάλο βαθμό η ροή των καυσαερίων με αποτέλεσμα -σε συνδυασμό με τη μόνωση του μεγάλου καζανιού- να επιτυγχάνονται πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου.
Μια σκέψη είναι, μπορεί να κάνω και λάθος...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 14-05-07 στις 21:26. Αιτία: Προσθήκη κειμένου
Απάντηση με παράθεση