Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
γιαννη επιτελους επιασες την ουσια!!!! και δεν ειναι αδυφαγες σε βενζινη αλλα σε αερα.
βασιλη χαθηκες και εσυ. θα διαφωνησω μαζι σου.
δεν ειναι καθολου το ιδιο μια πεταλουσα με τεσσερις. αν προσθεσεις τις διαμετρους και κανεις συγκριση θα δεις τη διαφορα.
και θα πω και κατι αλλο επειδη το εχω ζησει.
ΜΕΤΑ τα 140-150 τα πραγματα ειναι σοβαρα.
διοτι για τον α,β λογο ο κινητηρας ανεβαζει αερα πατερα.
σχεδον ολα τα εικοσαβαλβιδα αποδιδουν μετα τα 140...
ενα υπερκυβισμενο αν σταθει λεω αν θα σταθει εως τα 120.
απο κει και μετα δεν τιθεται θεμα συγκρισης.
βασιλη ο εικοσαβαλβιδος δεν ειναι κινητηρας ferrari. ειναι ενας τιμιοτατος κινητηρας μονο 1600cc που απο το 1993 που βγηκε λατρευτηκε πολυ πουλησε πολυ αποδωσε πολυ ηταν ο μονολογος σε πατεντες τρελες κατασκευες και τρελα στροφαρισματα ακομα και στις σημερινες ημερες.και ειναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ. απο κει και περα γουστα ειναι ο καθενας οτι θελει κανει...
αλωστε στο συγκεκριμενο τοπικ μπριζωσαν το εικοσαβαλβιδο κινητηρα.
για τα δεδομενα του για αυτα που καιει και για αυτα που αποδιδει ειναι πολυ value for money
|
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!
Οποιος εχει μπει σε 20ν ξερει οτι τα 200χλμ ειναι για καλημερα με τις τσιμπλες στο ματι! Μολις ξυπνησει φλερταρει με 230-240 χαλαρα κ στο μπαμ! Χωρια οτι αν πεσει στα 180-190 ξαναφορτωνει για πλακα!!! Ξερετε πολλα 18αρια να το κανουν αυτο σε ατμοσφαιρα???