Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #69  
Παλιά 10-05-07, 21:58
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βρε παιδια λεμε για τα 20ν και για τα υπερκυβισμενα,σωστα?Οπως λεει πιο πανω ο Γιαννιος(τσαφτσουφ) δεν υπαρχει συγκριση για αυτα τα δυο μοτερ στο ποσα αλογα βγαζουν και στο πως τα "δινουν"την στιγμη που σανιδωνουμε τα πενταλ του γκαζιου!Σκεφτειτε κατι που δεν το εχετε αναφερει ακομα,το ιδιο ειναι να εχουμε μια πεταλουδα που προσπαθει να σπρωχνει αερακι φρεσκο απο τον παπα η την φιλτροχοανη και το ιδιο ειναι να εχουμε τεσσερεις αδυφαγες (καλα το λεω? )πεταλουδες να ρουφουν με μανια πολλα περισσοτερα κυβικα αερα και να τον σπρωχνουν με το ζορι σε ενα θαλαμο που μετα τις 4.500χιλ στροφες γινεται της κολασεως!! Για σκεφτειτε το λιγο ε?

Δεν μπορει να συγκριθει το ξεσπασμα απο ενα τετραπεταλουδο με μια πεταλουδα (οσο μεγαλη και αν ειναι αυτη) μονο και ο τροπος που περναει την δυναμη στο σασμαν και μετα με την σειρα της στην ασφαλτο(τεχνικες γνωσεις ο Γιαννης ).
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση